۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹

درگفتگو با مهر مطرح شد:

پایان فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام در سطح دو حوزه خواهران

پایان فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام در سطح دو حوزه خواهران

مدیر پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران تا پایان فروردین ۹۴ خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، دلیل تمدید مهلت ثبت نام را درخواست مدارس علمیه خواهران و استقبال داوطلبان ذکر کرد.

وی افزود: تاکنون حدود ۱۹ هزار داوطلب تحصیل در سطح دو حوزه علمیه خواهران، برای شرکت در آزمون این مرکز ثبت نام کرده‌اند.

مدیر پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران یادآورشد: پیش از این مهلت ثبت نام اینترنتی سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) تا ۱۵ فروردین ماه تمدید شده بود که در این مدت، در سطح سه، حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر و در سطح چهار حدود ۳۵۰ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی یادآورشد: پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران از ۲۵ بهمن شروع شده و بیش از ۳۷۰ مدرسه برای دو گروه دارندگان دیپلم دوره پنج ساله و دارندگان سیکل (متوسطه اول) دوره هفت ساله پذیرش دارند.

مدیر پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: همچنین ۳۴۵ مدرسه علمیه برای دارندگان دیپلم و ۲۵ مدرسه برای دارندگان سیکل پذیرش می‌کنند.

وی ادامه داد: سطح سه نیز با ارائه ۱۲ رشته در ۵۰ مرکز تخصصی و سطح چهار در چهار استان قم، تهران، اصفهان و فارس و در دو رشته فقه خانواده و تفسیر تطبیقی پذیرش دارند.

حجت الاسلام احمدی ظرفیت پذیرش در مقطع سطح دو را حدود ۱۵ هزار نفر، سطح سه را ۲ هزار نفر و سطح چهار را ظرفیت به صورت نامحدود در دو رشته عنوان کرد.

کد خبر 2526674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha